11 Nisan 2014 Cuma

David'in amacı

David Icke’ın Web Sitesi’nden hayatı ve amacı hakkında:
29 Nisan 1952’de İngiltere, Leicester’da doğdum. Okul hayatım boyunca hep hayallere dalardım, hiçbir sınava girmedim ve 15 yaşında profesyonel futbolcu olmak üzere okulu bıraktım.
Futbol kariyerimin büyük bir bölümünü, daha sonra romatoid artirit/eklem iltihabı olarak teşhis edilmiş olan hastalıkla birlikte sürdürdüm. Son sezonda hergün tarifi imkansız ağrılar çekerken, bir sabah hiç kıpırdayamaz hale gelip de futbol hayatım sona erdiğinde tam 21 yaşındaydım.
Kitaplarımda anlattığım üzere, bir dizi inanılmaz ‘meta-fizik’ deneyimleri takiben rastlantılar beni gazetecilik, radyo ve televizyon muhabirliği, BBC’de spor sunuculuğu görevlerine getirdi, sonra da İngiltere Yeşiller Partisi’nin ulusal sözcüsü oldum. Bu deneyimler; medyanın ve politikanın, dünyada neler olup bittiğine dair ‘gerçek’ enformasyon açısından aslında ne kadar ilgisiz olduklarını görmemi sağladı.
Yirmiye yakın kitap yazdım, araştırmalar yapmak ve konferanslar vermek üzere elliden fazla ülke dolaştım. Dünyada neler olacağına dair ilk kitaplarımda anlatmış olduğum konular gittikçe daha fazla gerçekleşmeye başladıkça, çalışmalarıma olan ilgi patlama yaptı.
Bazen herşey çok umutsuz görünse bile, seçtiğinizi yolda yürümeyi sürdürüp hiç pes etmediğiniz takdirde, ayakta kalmayı başarıp istediğiniz noktaya ulaşabilirsiniz. Umarım bu konuda insanlar için bunun canlı bir örneği olabilmişimdir.
Bütün amacım ve çalışmalarım, insanlara gerçekte kim olduğumuz konusunda bilgi vermeye dayalı. Amacım, kendimiz için inşa etmiş olduğumuz zihinsel hapishanenin kapılarını açıp, özgürlüğün ışığına yürüyebilmemizi sağlamak...

İNSANOĞLU ARTIK DİZLERİNİN ÜZERİNDEN KALK, ASLAN ARTIK UYUMUYOR...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaşım